Subject: Vs: Postimehe ajakirjaniku päring
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 10:26:38 +0300

Saatja: Anastasiya Tido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 26. mai 2025 14:44
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kristi Sarap
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Postimehe ajakirjaniku päring

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere head kolleegid!
Tülitan teid Postimehe toimetusest ühe küsimusega, loodan et leiate aega
aidata.
Töötan praegu loo kallal Narva kiriku seegist (töötab tavalise
hooldekoduna). Ühe seal elava inimese õde väidab, et  tema vend ei saa
vajalikku arstiabi ja ravimeid. Ta kirjutas sellest seegi juhile - isa
Vitali Gavrilovile. Oma vastuskirjas seletas Gavrilov järgmist:
„Teie poolt viidatud ravimite probleemi kohta võin öelda, et mõnikord
juhtub, et meie asutuses antakse ravimeid, mis on jäänud endistest
elanikest, tasuta neile, kes neid vajavad. Nii oli ka teie venna puhul:
talle anti alati õigel ajal ravimeid, mida ta pidi võtma. Ilma arsti poolt
määratud ravimiteta ei jäänud Vjatšeslav kunagi.”
Kas keegi pädev ametnik võiks anda hinnang sellisele retseptiravimitega
kasutamisele? Kas on lubatav anda teistele inimestele ravimeid, mis pole
neile välja kirjutatud? Kui see ongi keelatud, siis milline vastutus selle
eest ette nähtud on ning kuidas võiks seegi juhtkonda korrale kutsuda, et
selline praktika lõpetada?
Oleksin äärmiselt tänulik, kui vastus tuleb kas või kolmapäeval.
Ette tänades,
Anastassija Tido, ajakirjanik